„A Better Tomorrow” - Egy jobb holnapot építünk

Elkötelezettek vagyunk, hogy egy jobb holnapot építsünk a fogyasztóink, a társadalom, a beszállítóink és vásárlóink, a munkavállalóink és a részvényeseink számára egyaránt.

A BAT Vállalatcsoport továbbfejlesztett stratégiájával egy új, világos célt tűzött ki az egész vállalat elé: egy jobb holnap építését, csökkentve az üzleti tevékenységünk egészségügyi hatásait azáltal, hogy kevésbé káros termékek szélesebb választékát kínáljuk a fogyasztóinknak.

Az egyik vezető multinacionális vállalatcsoportként tisztában vagyunk tevékenységünk globális hatásaival, ezért fontosnak tartjuk, hogy megfeleljünk az integritás és a társadalmi felelősségvállalás magas szintű követelményeinek. Most átváltunk egy olyan vállalatról, amelynek a fenntarthatóság mindig is fontos volt, egy olyan vállalkozásra, amelynek a fenntarthatóság mindennél fontosabb, vagyis minden tevékenységünk középpontjában áll.

Bár továbbra is a dohánytermékek jelentik vállalatunk alapvető üzleti tevékenységét, és ez még egy ideig így is marad, a BAT Vállalatcsoport célja, hogy egyre nagyobb bevételt generáljon az új kategóriákból, és ezáltal csökkentse üzleti tevékenységének egészségre gyakorolt hatásait.

Ez egy jobb holnapot jelenthet fogyasztóinknak, akik igényeiknek megfelelően potenciálisan kevésbé kockázatos termékek széles skálájáról válogathatnak; a társadalomnak az üzleti tevékenységünk egészségügyi és környezeti hatásainak csökkentése által; beszállítóinknak, a magas színvonal fenntartásával az értéklánc minden résztvevője szempontjából; alkalmazottainknak, akiknek egy dinamikus, inspiráló és céltudatos munkahelyet teremtünk; és részvényeseinknek, akiknek fenntartható és magas osztalékot biztosítunk.

A továbbfejlesztett stratégiánk közzéppontjában a folyamatosan fejlődő fogyasztói elvárásoknak való megfelelés áll: hiszünk abban, hogy képesek vagyunk a változó társadalmi és szabályozói környezetben előre látni és megragadni fogyasztóink igényeit. Célunk, hogy ezeket kevésbé kockázatos termékek bővülő választékával érjük el. Ezért nagyobb fokozatra kapcsolunk az új kategóriák piacán, a hagyományos dohánytermékekből származó bevételeink befektetésével.

Az új vállalati logónk a továbbfejlesztett stratégiánk részeként a világban és az üzletünkben végbemenő változásokat tükrözi. Az előző, levél motívumot ábrázoló logónk évtizedeken át szolgálta vállalatunkat, és az egyik vezető dohányipari vállalat erős szimbólumává vált. Dinamikus, új logónk jól tükrözi vállalatunk mai szemléletét és az előttünk álló utat: a nemzetközi és az amerikai üzleteink egységét, valamint a multikategóriás portfóliónkat, amellyel csökkenthetjük üzleti tevékenységünk egészségre gyakorolt hatásait.

max
large
medium
small
mobile